Saturday 22 August 2015

La Plaiul Foii pe doua roti - 23aug

Sambata vroiam sa-l scoatem pe Vlad la o tura de biciclete. M-am gandit la Buneşti - Viscri dus-intors, dar cand am vazut 85km pana acolo cu masina... am zis ca este prea mult pentru o zi (170km cu masina), pastram tura pentru alta data, si o vom face de 2 zile.
Atunci ce altceva sa fie? Sa fie un drum relativ plat, forestier si cu circulatie redusa.... totusi Vlad are doar 4ani. Imi vine o idee: Zarnesti - Plaiu Foii.

Pauza de "Poale-n brau"
Punem bicicletele pe masina, bicicleta lui Vlad si scaunelul lui Radu in masina si spre Zarnesti. Doar ca acolo ploua mocaneste... tragem la fam Galiteanu stam la povestim savuram un pepene... si plecam acasa.
Ca sa nu fie zero miscare... facem o plimbare de seara pana la stadionul de sub Tampa si inapoi acasa. Vreo 10km de test pentru Vlad.

Spre Plaiul Foii cu mic si cu mai mic
Duminica ne trezeste soarele... azi este ziua de Plaiu Foii... YUHU... numai bine, ieri a ploua, deci nici nu ne prafuiesc masinile pe drum.

Copiii se joaca, parintii admira valcelele

Un alt "loc de joaca"

Zarnesti - Plaiu Foii: 1h30min de pedalat pentru Vlad. Evident ca suntem mandrii de Vlad. Un pic de joaca la Plaiul Foii si apoi o luam la vale, avem in plan o ciorba noi si niste carnaciori Vlad la Popasul Craiului, o cabana mai noua, mai jos cu vreo 2km cu loc de joaca, camila, lama, teren de fotbal... numai chestii atractive pentru cei mici.

Poposim unde a poposit si Craiul

Un pic de fotbal... bine Vlad....
Pe cai... inapoi spre Zarnesti
Drumul inapoi este mult mai rapid, pentru ca desi nu am simtit, totusi drumul urca un pic pana la Plaiul Foii, deci inapoi a fost o joaca groaza vruuum vruuum... hai nu te mai lauda.... vruuumm vruuummm hai nu te mai lauda (zicea cel care venea din spate si depasea) si intr-o ora de pedalat suntem la masina.

La poalele Craiului
O tura frumoasa de jumatate de zi, Vlad a spus ca vrea sa mai mergem acolo, sa-l luam si pe Juanus si pe Nico ("prietena ta mami, aia cu bijuterii") si sa dormim la casutele din camping.