Tuesday 9 June 2015

O zi din saptamana...

... cum mi-ar placea sa fie multe.
Nimic deosebit sau iesit din comun, dar totusi vorba cu trezitul de dimineata este inteleapta. La ora 7 am deschis ochii, evident ca am mai dormit 10min, dupa care m-am trezit... am dus copiii la gradi, am iesit la alergat... apropo este asa de fain sa alergi dimineata pe racoare prin padure. Bine nu-i chiar racoare, dar caldura sigur nu-i. Un dus care mi-a refacut energia si ceva munca ca-i musai... luat copiii de la gradi, sotul de la birou si plecat in natura: joaca, relaxare, cules plante pentru ceai (cimbrisor, soc, menta si muguri de brad).
Vrem ca macar o data in timpul saptamanii sa evadam din oras cu cei mici si speram sa mai gasim multi pitici care sa ni se alature distractiei noastre.

Apa... cea mai mare atractie a copiilor 

 La pescuit

Umplem bidoanele cu apa de izvor 

 Menta a crescut in apa

Leneveala... sau altfel spus greu cu antrenamentul de dimineata


Aruncatul mingii in apa o distractie mare 

Haide arunca departe... ca noi tot in apa o vom arunca apoi 

No comments: