Saturday 23 May 2015

Hit The Top vertical race - 23mai


Anul acesta Hit The Top a fost o cursa verticala... sper dezamagirea unora si sper bucuria altora. Eu evident fac parte din categoria a doua... Nu ma pricep la coborari, in plus coborarile iti cam omoara muschii si nu as vrea sa ma rup asa de tare. Asadar... vertical! 6.65km cu 1450m diferenta de nivel.
Cum Alin este plecat cu serviciu, apelez la sora lui sa stea cu baietii pana fug eu la Bran-Poarta, urc pana pe Scara si ma intorc. Astrele tin cu mine... si Ion se gandeste sa tina festivitatea de premiere sus pe munte. O super idee. De ce? in primul rand ca va fi mai repede si nu o voi rata, iar in al 2-lea rand vom fi acolo toti... toti participantii si voluntari... deci o super idee pe care am imbratisat-o cu drag.
Deja m-am obisnuit sa dorm acasa in noaptea dinainte de cconcurs, este perfect. Dimineata rapid ma echipez, adun gasca si plecam la Poarta. Caldura mare pe masina, efect de sera, dar acolo este un pic racoare. Sa merg cu manecute? sa imi iau manusi? Anul trecut am suferit nitel... bag o incalzire de 4km si gasesc raspunsul pe loc: fara!
Partea amuzanta este ca-i dau la Radu sa imi duca sus bluza on/off de schimb si pufoiaca, iar la festivitate mi-as fi dorit un maieu de schimb.

Plec cu bete, este mai usor sa catzeri 4x4 si totusi nu as vrea sa imi omor picioarele, sa mai munceasca si mainile!

Pe forestier incerc sa nu o scap din vizor pe Iulia, care alearga cot la cot cu primii baieti pentru aproape 1km. Nu as vrea sa ma tai de la inceput, dar nici sa raman prea in spate, voi incerca sa merg repede, dar totusi nu la rupere, trebuie sa urc pana la cer :)
Cei 2.3km de forestier se scurg repede si intre mine si Iulia se instaleaza o distanta care ramane cam aceasi, iar timpul il masor din loc in loc si este intre 30sec si 1min.

Betele ma ajuta pe pantele abrupte si ma incurca un pic in zonele de alergare. In zona cu zapada ma poticnesc de 2 ori, caci betele nu au rozete si imi raman intepenite in zapada.



Pe ultima urcare spre varf trag tare si mai reduc din distanta fata de Iulia, dar nu suficient. 15sec ma despart de ea. Hai ca-i bine! Eu sunt multumita de mine, am mers la alt ritm decat deobicei.

La vale alerg usor de revenire, ii incurajez pe cei care urca si savurez vremea de afara care este suuuperba. Ma bucur din nou ca a fost o cursa de vertical!

La festivitate aflu ca evenimentul va fi invitational de la anu'... sper sa primesc si eu o invitatie "in plic", vorba lui Hajnal  :D



Fuga la Brasov: eu la baieti, Ingrid la nunta. Adevarul este ca o invidiez un pic... nunta... mancare buna... muzica... si voie buna. Dar nu-i nimic, ca Gali ne invita la el la ceva pe gratar. Fug sa fac un dus, iar copiii si la Zarnesti cu noi. Pe drum las premiu la politie (radar in Rasnov... nu i-am vazut, daca stie careva locul unde stau asa de bine ascunsi m-ar interesa :D). Cert este ca am fost ultima fotografiata si am avut privilegiu sa vad si poza pentru care am platit... ce sa zic... viteza mare... amenda mare. Prima data cand am auzit suma ma gandeam ca am de platit jumatate din ea si cat de mare este. Apoi cand am fost informata ca-i cu reducere suma... mi-am dat seama cat de norocoasa am putut fi :)



Bulzul facut de Gali cu carnatul ala de casa... baia lui Radu in lighean, povestile din curte... m-au facut sa uit repede de amenda.

No comments: