Monday 17 March 2014

Alba Iulia City Race - 15 mar


"Ma simt ca la Praga" au fost primele mele cuvinte adresate lui Alin despre Alba Iulia. Cetatea si piatra cubica m-au dus cu gandul la primul si singurul semimarton de asfalt pe care l-am alergat in 2009 la Praga. 

Deobicei prima impresie nu-i si cea finala, au fost cateva diferente care au surclasat Praga:
- in primul rand participantii, multi dintre ei fiindu-ne prieteni sau cunoscuti. Tot din categoria participanti intra si vedetele, care au fost de-ale noastre, am putut "pune mana" pe ele, am putut conversa cu ele si am primit chiar si autografe :P Printre vedetele preferate se numara Ionut Zinca si Marius Ionescu. Imi place la acesti baieti ca au timp pentru toata lumea: si pentru prieteni si pentru cunoscuti, dar si pentru cei care veneau la ei cu intrebarea: "Nu te supara, esti cumva...?";

Alergatori de toate nivelele: de la Tanase pana'n top la Zinca

Maratonistul nostru Marius Ionescu (aka Piciu)

- startul a fost dat cu tunul, asta da start... nu tu 10, 9, 8... ca toata lumea stie ca dupa 2 vine 1 si apoi la fuga, aici am stat cu totii in suspans pana am auzit Bummm. Elita a zbugit-o, probabil obisnuita cu "focurile de arma", eu una am zis: "wow... asta a fost un tun adevarat..." si fuga repede dupa restul lumii :)




- traseul a fost mixt 


 Asfalt si poteci (foto by Bicheru Cycling)

- desi au fost atleti de performanta, am reusit si noi sa ne strecuram printre ei. Noroc cu premiile numeroase (la mine) si cu varsta la altii (Alin si Diana);
- masaj de recuprare dupa cursa. Un baiat tanar si priceput mi-a masat asa de bine gambele... ca am ramas cu febra doar la pulpa. Cred ca fara masaj as fi facut febra si pe gambe, sunt convinsa.

Am fost locul X la semimaraton

Locul III la categoria 36-50ani Alin si Diana

- domnul director de competitie a fost tot timpul in public si printre alergatori :)
- oficialitatile nu au fost la costum, ba mai mult au alergat si dansii; 

- inainte de festivitatea de premiere publicul s-a putut bucura de o parada a Legiunii a XIII-a Gemina (romanii) si a Lupilor de fier din Apullum (dacii); ba mai mult acestia au facut o prezentare a luptatorilor, a echipamentului si cateva demonstratii de lupta din vremea dacilor si-a romanilor;

Romanii 

Dacii

Demonstratie de lupta

- participantii au putut vizita duminica Cetatea Alba Carolina, muzeul Unirii si Sala Unirii in mod gratuit.

Duminica dupa concurs noi ne-am inceput ziua cu o alergare usoara de recuperare. Eu una mai scurta de-o ora, Alin cu baietii au tinut sa urce pe vf Mamut, varf care a fost "curtat" sambata in cadrul semimaratonului.

Baietii pe varful Mamut

Din pacate vremea ne-a facut sa renuntam la programul de vizitare de duminica, dar ramane pentru editia a II-a.

Concluzia: musai sa revinim la Alba in formatie completa.

PS: aaaa, era sa uit: am facut o febra musculara de zile mari.... si pt Gerar si pentru Parang.

No comments: