Sunday 18 May 2008

la Radna in cariera - 18mai

Pentru ca eu am vrut neaparat sa particip la crosul firmelor anul acesta, am fost nevoita sa-l combin pe Alin sa participe si el si sa ne organizam cumva weekendul ca sa fie un wk de stat intre betoane. Asa ca sambata am mers la Arad, iar duminica la pranz, dupa crosul firmelor am plecat cu Ioana si Robi la Radna la un pic de miscare pe stanca.


Gianina - Crosul firmelor Timisoara 2008 - locul I F

A meritat sa participam la cros, avand in vedere ca am fost castigatoarea locul I, iar Alin celui de-al II-lea loc la baietzi. Cu cupele in portbagaj am plecat la catzarat.

Alin - Crosul firmelor Timisoara 2008 - locul II M

Vremea a fost foarte calda, iar in cariera f multa lume... inclusiv Glavan, Cosmin Codru si Octavia.
Ne-am dat pe doua trasee usoare dar f murdare si prafuite... iar apoi am incercat alte 2 trasee in alta zona, unde stanca era mai ok, dar trasee nu prea.
O scurta concluzie... la Radna nu prea ii fain de catzarat... f cald, trasee muradare (praf, muschi uscat si alte cele), unele topuri dubioase... dar na... decat intre betoane... mai bine la prafuiala.

No comments: