Saturday 24 May 2008

Bobot + km9 - 24-25mai

In we am fost la Bobot, am ajuns tarziu in zona pe la 6pm, asa ca n-am putut face multe.
Prima impresie: era multa udaciune de la ploile de saptamana trecuta, curgea apa de prin toate gaurile din peretzi, pana si faleza mica cu The Good&The Bad&The Ugly avea apa scursa pe ea si o serie de baltoace de la baza ei facea dificila filarea, trebuia atentzie dc vroiam sa nu se ude coarda.
A doua impresie: lipseau mai multe placutze cu numele traseelor - The First One, Jegoppea, majorat, Pas de doi ... am inceput sa "blagoslovim" trecatorii care si-or fi facut de lucru cu bietele placutze :D pana la urma insa ne-am dat seama ca n-au avut oamenii nici o treaba, ci poxipolul n-a fost bun si probabil ploile l-au ajutat sa se umfle, unele placutze erau curbate, se dezlipisera doar la mijloc si se mai tzineau in capete.
A treia impresie: lipsea evident puntea de peste Cerna.
Ne-am dat pe The Good si pe Pas de doi. Am pus top intermediar in Pas de doi.


Duminica aveam planuri mari sa luam la rand toate traseele de dincolo de rau (in afara evident de Crystal Reports si Totul va fi bine :D) si sa batem top intermediar in Klettern macht frei. Cum puntea lipsea, am trecut prin apa, ajuns dincolo m-am schimonosit oleaca de congelata ce era apa :D vine randul Gianinei, dar dupa 3-4m se opreste si se intoarce :( ... e drept ca ea era fara sandale, le uitase in Tm si atunci inainta mai greu, se amplifica rapid senzatzia de congelare, in plus descultza fiind nu avea aderentza pe pietrele alunecoase si combinat cu curentul destul de puternic ... a declarat ca-i prea mare gradul la "traseu" ;)) mai ales asa free-solo, probabil i-ar fi placut mansha :P
Dincolo de rau, singur fara partener, m-am consolat vazand ca si acolo era udaciune mare pe peretzi, Fagus si Klettern macht frei erau impracticabile. Lipsea placutza si la Laleua Pestritza.

In conditziile astea am schimbat planul 180de grade si ne-am dus la km9 (Bobalna Sfinx, Muierii's Cave, Inox si Pinus Nigra).


No comments: