Sunday 7 October 2007

Cu bitza pe Muntele Mic (7oct)

Duminica dimineatza am plecat cu Gianina si Andi la o tura de bitzigla pe Muntele Mic.


Desi Muntele Mic ne-a intampinat inconjurat de cetzuri, asta nu ne-a impiedicat sa dam o tura de bitzigla. Am lasat masina la telescaun in Valea Craiului. Temeperatura fresh era numai buna de urcat ... reducea transpiratzia si stimula pedalatul de deal ;)



In Saua Jigoriei au aparut din ceatza si Neatzu, Mara si Andrei, care si-au lasat masina aici, au preferat sa scurteze oleaca urcusul pe MMic. N-am prea vazut nimic pe drum decat valuri de ceatza ce navaleau peste noi si destule de multe masini pe sosea. Probabil era si cu ocazia concursului de down-hill ce se desfasura pe undeva pe sub telescaun. Coborarea ce-a urmat pana in Saua Jigoriei s-a scurs intr-o clipita, totzi am spus la unison : "doar atat?" :D



Apoi am lasat soseaua si impreuna cu Mara si Neatzu am urcat spre statzia meteo Cuntu prin Poiana Dacia - Seroni.



Am zabovit putzin la Cuntu, apoi a urmat o coborare de vis pe off-road prin padure. In saua Jigoriei am iesit din nou la sosea si ne-am bucurat si de asfalt ... a iesit o coborare din aia cu intrecut de masini :P
De la telescaun Andi s-a "sacrificat" si s-a suit in masina, iar eu cu Gianina am coborat pana aproape de Caransebes , in Zervesti, unde Andi ne-a ajuns din urma si ne-a pescuit.
Am intalnit si o trupa de enduristi prin padure la urcarea spre Cuntu. Si se vedeau inca multe alte urme de pneuri. Se bucura si enduristii de off-road-ul Parcului Natzional Tzarcu :D


No comments: