Sunday 15 July 2007

Cateva zile in zona Brasovului 15-20 iul

Am plecat o saptamana la Brasov, unde este Alex in vacantza la nasi si pentru nu suntem noi facutzi sa stam in oras, in fiecare zi il parasim. Cel mai des iesim la padure langa oras, dar ne incumetam si la distantze mai mari :P si vizitam cetatea Rasnov, Canionul 7 scari si o vizita la bunica lui Alin in satul Tarlungeni.
Vremea buna a tzinut cu noi si am avut astfel parte de o saptamana relaxanta si placuta aproape de natura.

Cucu

Bau

Hutza Hutza... in hamac

Aici nu o sa ma ploua... testand noul hamac Nahanny

E prea cald pentru saniush... (la Rasnov)

Se vede toata tzara? (Micul strajer din cetatea Rasnovului)

Nu chiar, doar Rasnovul

Doua fete logofete

Vartelnitza din poveste (printzesa din poveste a patzit-o :D s-a intzepat in vartelnitza si a cazut in somn adanc ... eu am grija :P)

Privitzi privighetoarea canta

Cu tata la munte (In drum spre 7 scari)

Stanga, dreapta, amandoua (la iarba verde in Cheile Rasnoavei)

Vreau si eu sa ajung sus (mica lectzie de via-ferrata)

Suntem pe a 3-a scara (cate mai avem pana la 7?)

Ashteptati-ma si pe mine...

Asa stau lucrurile pe munte (la iesirea din canionul 7 scari)

Ma prefac ca-s obosita (... ca-i asa de bine la tati in carca :D)

No comments: