Friday 29 December 2006

Revelion in muntzii Cozia 29dec-2ian

Coboratzi din Fagaras... si vaslind pe valea Oltului am ajuns la baza muntelui Cozia, la manastirea Turnu. Facem un tur mic pe la manastire, ne luam rucsacii in spate si o luam la deal spre cabana Cozia.

Manastirea Turnu

Chiar la iesirea din padure un viscol crunt ne pandeshte si ne insotzeste pana la cabana.
A doua zi vremea buna ne permite sa vedem pe unde am urcat cu o zi inainte de nu am vazut nimic si pe unde ar fi trebuit sa mergem ca sa ocolim traversarea valcelului inghetzat ce ne-a dat de furca, fiind fara coltzari. La acel valcel a trecut Alin primul si la fiecare pas dadea tare cu piciorul ca sa imi sape mie urme in zapada inghetzat bocna. Desi am trecut cu bine pasajul, mai apoi unghia lui Alin de la picior s-a colorat si a picat, pe semne ca era chiar bocna zapada.

Zahar pe batz

Singuratate in doi

Asta-i nitzel mai mare ca mine

Tura viitoare mergem in Buila?

Vremea buna ce s-a instalat ne permite sa admiram muntzii din imprejurimi: Buila, Fagarasul si Papusha. Urcam pe vf Cozia (1668m) si facem plimbari lejere prin zona. Desi muntzii Cozia nu sunt mari, ca suprafatza si inaltime, ofera privelishti minunate.

Tanti Cozia cu matreatza

Zgribulitzi in vant

Ciuha Mica si Cotzii Foarfecii

Eu pe unde o iau acuma?

Duel

O alta tura de relaxare a fost pe vf Omul (1558m) si la Poarta de Fier. Ne gandim noi... aici am mai putea veni cand 'om fi pensionari... ca nu ii greu de loc ;))

Pe acolo ne-a suflat viscolul aseara

Poarta de piatra

Ultimul amurg 2006

Sa curga vinul

Amandoua dupa mine

Sa bem de "La multzi ani!"

Fagarashul

... si Papusha

Privind printre fereastra spre Negoiu

Ce le e dat zeilor sa vada

Pai ma dusai sa trec la Olt...

No comments: