Saturday 28 October 2006

Trupa Mare pe Parangul Mare 28-29oct

Pentru ca din cand in cand ne plac si turele de socializare cu lume multa si planuri modeste am organizat o astfel de tura si am chemat cat mai multa lume. Pana la urma ne-am strans cativa: Alin si cu mine, Adina cu Liviu, Roxana, Sergiu, Gina, Dorel, Tatiana si Alexei. Ar mai fi trebuie sa vina si Elena si Suca, dar nu departe de Timisoara masina s-a incapatzanat si a refuzat sa mai mearga.

Eu zis ca ala ii Parangul Mare

Stana Roshiile

Anchetand ramashitzele avionului

Planul era sa ne cazam la cabana Groapa Seaca si sa incercam sa urcam pana pe vf Parangul Mare. Fiind asa de multzi si unii dintre noi chiar pentru prima data intr-o astfel de iesire (Sergiu) nu prea aveam sperantze de reusita, dar am fost surprins placuta cand ne-am vazut cu totzii pe varf.

Popas la Zanoaga Stanei

E Lung lacul, ba e lat...

Spre Saua Grui

Mai un pic si sunt in sa

Familia norilor a iesit la promenada

Mandra privelishe din saua Grui

Mandra, Roshiile si Lungu'

Nimic mai inalt la orizont

Parangul Mare (2519m)

Marcajul din Saua Huluzu

Duminica vremea a fost inchisa, asa ca doar noi2, Roxana si cu Sergiu ne-am mobilizat sa urcam pana in saua Huluzu.

No comments: