Saturday 21 October 2006

Crovuri si Ramnutze 21-22oct

Toamna a inceput de ceva vreme sa isi scuture frunzele si cum toamna este cel mai colorat anotim imi doream un astfel de peisaj... asa ca am iesit pe valea Cernei cu familia Codru la vanat de peisaje colorate.

Umbra si lumina

La stana parasita

Sambata am urcat in Crovuri de la km20, pe cruce rosie prin padure si am iesit direct in Crovul Mare. Aici am lenevit un pic si ne-am continuat drumul pe deasupra Poienilor Porcului.

La plimbare prin crovuri

Ce bine este s fi la inaltime

Ce frumos este in doi

Alene la vale pe covorul toamnei

In fereastra

Ajunsi deasupra Crovului Medved, am mai facut o seditza foto cu pinul negru de banat (o specie intalnita la noi in tzara doar pe valea Cernei) si ne-am echipa de rapeluri.

Pinul negru de banat, omul negru de...

7, 8, 9...

S-a facut roscata

10 si 11

Rapel dupa rapel... si uite cum dupa 10-11 rapeluri am ajuns in poienile de deasupra vaii Cernei. Coboram in vale si la somn... maine ne asteapta Ramnutzele.

Bosumflici

Deasupra de Ramnutza Mare

Duminica este ziua Ramnutzelor... si daca Crovurile au fost mai la inaltime unde toamna deja si-a scuturat frunzele... astazi voi fi mai jos si vom putea admira funzele viu colorate atarnand in copaci pentru ultimele zile alte acestui an.
Urcam pe Ramnutza Mare in sus, apoi o trecem si parcurgem o creasta scurta dar foarte frumoasa pana ajungem intr-un catun de case cu fanetzuri, nuci, mere, pere...

Plaiuri romanesti

Mere, pere in panere/ Prune bune si alune/ Si gutui amarui/ Cu puf galben ca de pui

Vrei toamna, toamna iti dau

Gustam din fiecare cate un pic (mere, nuci, pere...) si o luam la vale prin padure urmarind cursul Ramnutzei Vanete care ne scoate la drumul de Cerna Sat, iar apoi o luam spre casa... vrem nu vrem... sfarsitul de samtamana s-a dus.

Spre Ramnutza Vanata

No comments: